دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

آموزش سئو و بهینه سازی سایت

سئو چیست ؟

سئو به مجموعه عملیاتی گفته می شود که طی آن رتبه وب سایت در موتورهای جستجو برای کلمه کلیدی مربوط به وب سایت ارتقاء پیدا می کند که وجود وب سایت برای کلمات کلیدی مرتبط به زمینه فعالیت وب سایت باعث جذب مخاطبان و کاربرانی خواهد گردید که در اینترنت در جستجوی مطالب، محصولات و خدمات وب سایت شما هستند. به عنوان مثال زمینه فعالیت وب من "طراحی وب" می باشد و وب من کار سئو و بهینه سازی سایت را بر روی دو وب سایت خود به آدرس های http://sitedar.com و http://sitedesign.joomir.com انجام داده است و هم اکنون این دو وب سایت برای کلیه کلمات کلیدی مربوط به طراحی وب صفحه اول گوگل هستند و وب من از این طریق می توانید بازدید کننده و مشتریان جدیدی را جذب نماید. سئو امروزه یکی از مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شما می آید که در صورتی که تعرفه مربوط به سئو و بهینه سازی سایت را با سایر روش های تبلیغاتی مقایسه نمایید خواهید دید که تبلیغات و بازاریابی از طریق سئو بسیار ارزان تر و مقرون به صرفه تر از سایر روش های تبلیغاتی می باشد.

سئو برگردان کلمه انگلیسی SEO می باشد که این کلمه انگلیسی مخفف عبارت Search Engine Optimazation به معنای بهینه سازی برای موتورهای جستجو می باشد. عملیات سئو و بهینه سازی حتما و حتما می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام گردد زیرا در صورت انجام اعمال نادرست ممکن است وب سایت شما دچار مشکلات جبران ناپذیری گردد. سئو و بهینه سازی وب سایت معمولا شامل موارد زیر می باشد:

بررسی وب سایت از نظر رعایت اصول سئو

اولین کاری که یک متخصص سئو قبل از شروع عملیات سئو و بهینه سازی انجام می دهد بررسی وب سایت از نظر رعایت اصول سئو و رفع مشکلات آن می باشد. برای آنکه یک وب سایت از نظر فنی وب سایت مناسب برای عملیات سئو باشد می بایست شرایط زیر را داشته باشد.

  • صفحه بندی وب سایت می بایست با استفاده از دایو انجام شده باشد
  • آدرس دهی صفحات می بایست برای موتورهای جستجو بهینه سازی شده باشد
  • ساختار و منوبندی وب سایت می بایست برای کاربران و موتورهای جستجو قابل فهم باشد
  • وب سایت می بایست سازگاری نمایش در مرورگرهای موبایل و تبلت داشته باشد و در اصطلاح ریسپانسیو طراحی شده باشد
  • سرعت بالا آمدن وب سایت می بایست قابل قبول باشد و وب سایت قطعی نداشته باشد
  • کد نویسی های HTML و CSS وب سایت می بایست حتی الامکان فشرده سازی گردند
  • وب سایت حتما می بایست ایمن سازی گردد تا وجود مشکلات امنیتی مشکلاتی را برای وب سایت ایجاد ننماید
  • استفاده از روش های فشرده سازی و کش باعث افزایش رتبه وب سایت در موتورهای جستجو خواهد گردید
  • ظاهر و قالب وب سایت می بایست با کیفیت و کاربر پسند باشد تا کاربران حس خوبی از حضور در وب سایت داشته باشند

تولید محتوا برای وب سایت

پس از آنکه وب سایت از نظر رعایت اصول سئو و بهینه سازی وب سایت بررسی گردید می توان سایت را راه اندازی نمود و کار تولید محتوای وب سایت را آغاز نمود. یک وب سایت معمولا یک سری اطلاعات پایه مانند درباره ما، تماس با ما، محصولات و پروژه ها دارد که وجود آنها در سایت الزاامی است. در کنار اطلاعات پایه می بایست به صورت منظم در سایت اطلاعات و مطالب مفیدی در زمینه فعالیت بارگذاری نمود. دوباره سایت وب من را برای شما مثال می زنم. در صورت که دو وب سایت http://mywebseo.ir و http://mywebseo.ir/blog را رویت نمایید خواهید دید در هر دو سایت بخشی با نام وبلاگ و یا مقالات وجود دارد که در این بخش وب من مقالات و مطالب مفید در زمینه فعالیت خود بارگذاری می نماید و از همین طریق بازدید کننده بیشتری کسب می نماید. هر چه بتوانید محتوای مفیدتر، کامل تر و به روز تری برای سایت خود تولید نمایید در عملیات سئو و بهینه سازی سایت خود موفق تر خواهید بود. مطالب وب سایت را می بایست خود تولید نمایید و از کپی مطالب سایت های دیگر پرهیز نمایید. هر چه بتوانید مقالات بیشتری در سایت خود داشته باشید بهتر است و البته کیفیت مهم تر از کمیت می باشد بنابراین تلاش نمایید هر چه می توانید مقالات و مطالب پر بارتری و کامل تری ایجاد نمایید. در ادامه می توانید مقاله تولید محتوا به صورت سئو را مطالعه نمایید.

بک لینک سازی برای وب سایت

بک لینک سازی به عملیات قرار دادن لینک وب سایت شما در سایت های دیگر گفته می شود که این کار حتما می بایست زیر نظر متخصص انجام گردد. زیرا نحوه قرار دادن لینک و وب سایت برای لینک گرفتن هر یک تاثیر مختلفی بر روی رتبه شما خواهد داشت. اینکه تشخیص داده شود که یک لینک به سایت شما مفید است یا مضر فقط توسط کارشناس سئو قابل تشخیص است. ممکن است لینک هایی که در سایت هایی دیگر قرار می دهید برای سایت شما مضر باشد بنابراین هرگز این کار را بدون داشتن دانش فنی انجام ندهید زیرا ممکن است به دلیل بک لینک سازی نادرست وب سایت شما دچار مجازات های موتورهای جستجو گردد که رفع مجازات هزینه های بسیاری را ممکن است به شما تحمیل نماید و خارج نمودن وب سایت از مجازات کار بسیار سخت و پیچیده ای است.

تبلیغات در سایر سایت ها

انجام تبلیغات در سایر سایت ها نه تنها به افزایش تعداد بازدید کننده وب سایت و برند سازی شما کمک می نماید بلکه باعث افزایش رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو خواهد گردید. البته تبلیغات نیز مانند بک لینک سازی حتما می بایست زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی انجام گردد زیرا با انجام تبلیغات نادرست ممکن است ضررهای جبران ناپذیری به سئو سایت خود وارد آورید.

در پایان

بازاریابی از طریق اینترنت ارزان است ولی ساده و رایگان نیست و در صورتی که بخواهید به درستی کار بازاریابی اینترنتی خود را پیش ببرید حتما می بایست موارد را زیر نظر متخصص سئو و بهینه سازی وب سایت انجام دهید. وب من 13 سال سابقه در زمینه طراحی وب دارد و تا کنون کار بهینه سازی 500 وب سایت را با موفقیت به پایان رسانیده است و برای کلیه کلمه کلیدی مربوط به طراحی وب دو وب سایت صفحه اول گوگل دارد و آماده ارائه خدمات به مشتریان عزیز خود می باشد. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید مقاله آموزش رایگان سئو را مطالعه نمایید.