دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود نسخه مود شده بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین)

دانلود مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده برای اندروید

دانلود بازی مود شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده پول بی نهایت

مزرعه بهاری (بازی آنلاین)


برای  دانلود هک بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین) به ادامه مطلب بروید

توضیح بازی مزرعه بهاری (بازی آنلاین)

داستان ما از جایی شروع می شه که بهار به خاطر بیماری ای که گرفته از شهر میاد به مزرعه عموش تا استراحت کنه. اما متوجه می شه اوضاع تو مزرعه اصلا آروم نیست! دختر عمو و پسر عمو هر کدوم یه کاری می کنن و آقای کشاورز داره از مزرعه سواستفاده می کنه! اگه پایه ای که هم به بهار کمک کنی تا مزرعه ی عموشو سر و سامون بده و هم تو مسابقه ی اتحادیه ها اول بشه تا تخم طلا رو ببره بیا تو مزرعه بهاری!


مزرعه بهاری یه بازی مزرعه داری شاد و مفرحه که توش باید با تولید محصولات و ارسال کردن سفارش ها درآمد کسب کنی و مزرعه تو آباد کنی. هر چی مزرعه آبادتر بشه درآمد هم بیشتر می شه.


یه عالمه محصول ریز و درشت تو بازی هست از نون سنگک بگیر تا کشک و بادمجون و کیک یزدی که هر چی بیشتر تولیدشون کنی کیفیت شون می ره بالا و می تونی با قیمت بیشتر به بقیه بفروشی.


تا دلت بخواد هم وسایل تزیینی تو بازی هست تا مزرعه ت رو خوشگل و خوش سلیقه بچینی و لایک بگیری.


این نسخه هنوز نسخه اولیه بازی مزرعه بهاری هست و ویژگی های بازی کم کم و با به روزرسانی های جدید بهش اضافه می شن. بازی رو شروع کن و همین طور که توش پیشرفت کنی بازی هم بزرگ و بزرگ تر می شه!


دانلود نسخه هک شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود رایگان نسخه هک شده مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود نسخه هک شده و بینهایت مزرعه بهاری (بازی آنلاین), دانلود هک مزرعه بهاری (بازی آنلاین) نسخه بینهایت بدون روت, دانلود مزرعه بهاری (بازی آنلاین) هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی مزرعه بهاری (بازی آنلاین) مود شده

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد