دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

هک بازی مارمولک و روش مود کردن بازی مارمولک

 

هک بازی مارمولک و روش مود کردن بازی مارمولک

دانلود نسخه هک شده مارمولک

بازی مارمولک

با دوستات رقابت کن و مارمولک درون خودت رو بشناس!

تو این بازی دانش کلمات خودتون رو به چالش بکشین! می تونین با بازی با کامپیوتر خودتون رو برای رقابت اصلی با دوستاتون آماده کنین. آیتم های فروشگاه هم همیشه می تونن به شما کمک کنن و البته به رقیب تون هم ضد حال بزنن! مارمولک خوانده هم همیشه تو بازی هستش که با راهنمایی هاش به شما کمک کنه.

این بازی یه بازی کلمات به صورت رقابتی هستش. به عنوان یک مارمولک، در واقع شما باید سعی کنین که با شناسایی و وارد کردن کلمات از بین حروف های داده شده، سریع تر از رقیبتون از کوه بالا برین و اول بشین. هر چقدر کلمه تون طولانی تر باشه، بهتره و سریعتر می تونین از کوه بالا برین. البته کلمه تون حتما باید با معنا باشه!

دیکشنری بازی بیش از 38 هزار لغت داره، ولی بازم جا برای بهبود داره. به خاطر همین یه بخش تو منو هست که از طریق اون می تونین کلمات پیشنهادی تون رو که تو بازی نیستن به ما معرفی کنین که ما بعد از بررسی به بازی اضافه کنیم. البته به ازای معرفی هر کلمه جدید یه مقدار سکه هم جایزه می گیرین!


دانلود بازی

دانلود آهنگ شاد

دانلود نسخه هک شده مارمولک, دانلود رایگان نسخه هک شده مارمولک, دانلود نسخه هک شده و بینهایت مارمولک, دانلود هک مارمولک نسخه بینهایت بدون روت, دانلود مارمولک هک شده برای اندروید, دانلود بازی ایرانی مارمولک مود شده, دانلود هک بازی مارمولک پول بی نهایت, دانلود هک بازی مارمولک با لینک مستقیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد