دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود آهنگ شاد عروسی

بروزترین سایت دانلود آهنگ شاد ایرانیان

دانلود بازی باقلوا نسخه مود هک شده با پول بی نهایت

دانلود بازی باقلوا نسخه مود هک شده با پول بی نهایت

دانلود بازی باقلوا با پول بی نهایت برای اندروید

دانلود نسخه مود شده بازی باقلوا با پول بی نهایت

اگر به دنبال یک بازی معمایی کاملا متفاوت، جدید و فوق العاده سرگرم‌کننده هستید، همین حالا با دریافت این بازی رایگان کامتان را شیرین کنید.
هدف این بازی حل جدول‌هایی نامرتب است که شما باید در آن کلمه مورد نظر را پیدا کنید، برای شما بیش از ۶۰۰ مرحله مختلف  را آماده کرده‌ایم که هر کدام میزان هوش و ذکاوت شما را مورد سنجش واقعی قرار می‌دهد. پس اگر فکر می‌کنید نسبت به دوستانتان میزان هوش بیشتری دارید این بازی جذاب بهترین گزینه برای شما خواهد بود. در طول حل جدول‌ها با مناظر و زیبایی‌های ایران زمین بیشتر آشنا خواهید شد و سفری خواهید داشت به شهربادگیر‌ها در یزد، پاسارگاد و آرامگاه کوروش بزرگ، شمال همیشه سبز و جنوب گرم و صمیمی، و ده‌ها جاذبه‌ی دیگر. بازی دارای ۳۲ کاراکتر است که هر کدام بیانگر میزان هوش شما است. اگر جدول‌های بیشتری را حل کنید هوش شما ارتقاء پیدا می‌کند. اما زیبایی‌های این بازی فقط به این موارد خلاصه نمی‌شود. ویژگی‌های گرافیکی و هنری و استفاده از کاراکتر‌های ایرانی و موسیقی سنتی و اصیل در این بازی به بهترین شکل ممکن استفاده شده است. پس همین حالا فرصت را از دست ندهید و این بازی کاملا متفاوت و سرگرم‌کننده و  رایگان را دریافت کنید.

برای دانلود بازی روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

برای دانلود جواب ها روی عکس زیر کلیک کنید

download from dlfreesoftware.com

منبع:دانلود رایگان نرم افزار

دانلود بازی باقلوا نسخه مود هک شده با پول بی نهایت, دانلود نسخه مود شده بازی باقلوا با پول بی نهایت, باقلوا هک شده رایگان, دانلود بازی هک شده باقلوا, دانلود هک بازی باقلوا, بی نهایت باقلوا, دانلود نسخه مود شده باقلوا, دانلود بازی باقلوا با سکه ی بینهایت و با آزاد بودن تمام مراحل, دانلود بازی باقلوا با سکه بی نهایت, دانلود نسخه هک شده باقلوا, دانلود بازی باقلوا با پول بی نهایت برای اندروید
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد